emma chamberlain
emma chamberlain
  • 215
  • 939 569 782

Video

PULLING AN ALL NIGHTER IN NYC
zhlédnutí 2,2MPřed 12 dny
HOW TO MAKE A THANKSGIVING DINNER
zhlédnutí 2,7MPřed 17 dny
what i actually do in a day.
zhlédnutí 3,5MPřed 24 dny
FINDING A HALLOWEEN COSTUME IN 24 HOURS
zhlédnutí 3,6MPřed měsícem
"WE MISS THE OLD EMMA"
zhlédnutí 5MPřed měsícem
EPIC THRIFT HAUL
zhlédnutí 3,9MPřed měsícem
PARIS FASHION WEEK (again)
zhlédnutí 3,3MPřed 2 měsíci
GOING ON A TRIP FOR NO REASON
zhlédnutí 4MPřed 2 měsíci
REVIEWING YOUTUBE'S HQ *insane*
zhlédnutí 2,9MPřed 2 měsíci
LIVING IN MY CLOSET FOR 24 HOURS
zhlédnutí 4MPřed 2 měsíci
THRIFTING IN NEW YORK CITY
zhlédnutí 4,7MPřed 2 měsíci
GOING INSANE IN HAWAII
zhlédnutí 4,7MPřed 3 měsíci
HOT GIRL SUMMER MAKEOVER *i cried*
zhlédnutí 6MPřed 3 měsíci
HAVING FUN BY MYSELF
zhlédnutí 5MPřed 4 měsíci
THE ULTIMATE SUMMER ALL NIGHTER
zhlédnutí 6MPřed 4 měsíci
CLEANING OUT MY CLOSET *EXTREME*
zhlédnutí 8MPřed 4 měsíci
TRYING EVERY COFFEE SHOP IN LA
zhlédnutí 7MPřed 5 měsíci
I'M PREGNANT????
zhlédnutí 9MPřed 5 měsíci
SEWING MYSELF AN OUTFIT
zhlédnutí 6MPřed 5 měsíci
LIVING ON MY BALCONY FOR 24 HOURS
zhlédnutí 7MPřed 5 měsíci
GOING ON A TRIP BY MYSELF *lonely*
zhlédnutí 9MPřed 6 měsíci
BIRTHDAY'S ARE NOT FUN
zhlédnutí 7MPřed 7 měsíci
SELF IMPROVEMENT *i need help*
zhlédnutí 9MPřed 7 měsíci
AN ACCURATE COACHELLA VLOG
zhlédnutí 10MPřed 7 měsíci
PREPARING FOR COACHELLA *INTENSE*
zhlédnutí 10MPřed 8 měsíci
HAVE YOU HEARD ABOUT THIS???
zhlédnutí 3,1MPřed 8 měsíci
SPRING BREAK IN PALM SPRINGS *CRAZY*
zhlédnutí 6MPřed 8 měsíci
24 HOURS WITHOUT A PHONE
zhlédnutí 9MPřed 8 měsíci
I MOVED (again lol)
zhlédnutí 8MPřed 8 měsíci
I WENT TO PARIS FASHION WEEK
zhlédnutí 11MPřed 9 měsíci
TURNING JOJO SIWA INTO ME
zhlédnutí 10MPřed 9 měsíci
I GOT A PUPPY???
zhlédnutí 7MPřed 9 měsíci
COOKING WITH EMMA IS BACK
zhlédnutí 7MPřed 10 měsíci
ROAD TRIP TO SAN FRANCISCO *weird*
zhlédnutí 7MPřed 10 měsíci
my deleted videos *NEVER BEFORE SEEN!!*
zhlédnutí 8MPřed 11 měsíci
SEEING SNOW FOR THE FIRST TIME
zhlédnutí 6MPřed 11 měsíci
HOLIDAY GIFT IDEAS 2018
zhlédnutí 4,3MPřed rokem
NOSE RING **GONE WRONG**
zhlédnutí 8MPřed rokem
why i dont upload that much.
zhlédnutí 5MPřed rokem
GOING HOME FOR 48 HOURS
zhlédnutí 5MPřed rokem
i met god (not actually)
zhlédnutí 4,4MPřed rokem
an accurate school lookbook
zhlédnutí 9MPřed rokem
I MADE MYSELF DINNER
zhlédnutí 9MPřed rokem
we need to talk lol
zhlédnutí 6MPřed rokem
PULLING AN ALL NIGHTER
zhlédnutí 8MPřed rokem
SURPRISING MY DAD FOR HIS BIRTHDAY
zhlédnutí 3,9MPřed rokem
PHOTOSHOOT FT. MENTAL BREAKDOWN
zhlédnutí 12MPřed rokem
i went to tanacon
zhlédnutí 6MPřed rokem
OFFICIAL MOVING VLOG
zhlédnutí 8MPřed rokem
MY HAIR IS RUINED
zhlédnutí 13MPřed rokem
24 HOURS IN CANADA
zhlédnutí 4MPřed rokem
MY BIRTHDAY IS RUINED
zhlédnutí 7MPřed rokem
KANYE WEST TWITTER
zhlédnutí 3,1MPřed rokem
thank you
zhlédnutí 1,6MPřed rokem
HOW TO PREPARE FOR COACHELLA
zhlédnutí 10MPřed rokem
YOUTUBER CONSPIRACY THEORIES
zhlédnutí 7MPřed rokem
VEGAN FAST FOOD REVIEW
zhlédnutí 11MPřed rokem
how it used to be ❤️
zhlédnutí 2,9MPřed rokem
THAT'S A HUGE COOKIE
zhlédnutí 4MPřed rokem
i can't believe i did that
zhlédnutí 3,3MPřed rokem
ONE BIG YOUTUBE SLEEPOVER
zhlédnutí 8MPřed rokem
me playing fortnite for views
zhlédnutí 5MPřed rokem
i didn't sleep for 2 days
zhlédnutí 2,5MPřed rokem
PHOTOSHOOT WITH MARLA AND SUMMER
zhlédnutí 2,6MPřed rokem
let’s eat burritos and chat :D
zhlédnutí 1,9MPřed rokem
INSANE ROAD TRIP (ft. my dad)
zhlédnutí 3,5MPřed rokem

Komentáře

  • Billie Bille
    Billie Bille Před hodinou

    Love sister squads 2019

  • Lunar Terror
    Lunar Terror Před hodinou

    WHATABURGER IS BETTER THAN IN N OUT

  • Lunar Terror
    Lunar Terror Před 2 hodinami

    THERES NO SUCH THING AS TOO MUCH MEAT

  • Brandon Field
    Brandon Field Před 2 hodinami

    You made me addict to coffee now , tbh is so ****ing nice 🔥

  • Lunar Terror
    Lunar Terror Před 2 hodinami

    I would brush my teeth next to you while you're pooping.

  • PROUD LOVATIC
    PROUD LOVATIC Před 2 hodinami

    To be honest, she is not gonna wear any of these

  • Eva
    Eva Před 2 hodinami

    is no one going to talk about how good that vouge cover was!

  • Cara
    Cara Před 2 hodinami

    Sum up of this video..... clothes bitch!!!

  • Kirsten Mendoza
    Kirsten Mendoza Před 2 hodinami

    EMMA CHAMBERLAIN MARATHON EVERYONE

  • alissa rivera
    alissa rivera Před 2 hodinami

    U were supposed to use a funnel

  • Chana Bukh
    Chana Bukh Před 2 hodinami

    He’s so cute

  • Teona Tsamalaidze
    Teona Tsamalaidze Před 2 hodinami

    Whos here from 2021

  • Teona Tsamalaidze
    Teona Tsamalaidze Před 2 hodinami

    Whos here from 2020

  • Lea Lukek
    Lea Lukek Před 2 hodinami

    Emma literally buys the ugliest things and then makes them fashion....... HOW DOES THAT WORK

  • Kiana zedd
    Kiana zedd Před 2 hodinami

    Luv u Emma ❣️😘

  • Ransford Rowe
    Ransford Rowe Před 2 hodinami

    I watch a number of youtubers online and your the best.I suppose its about enjoying what you do.If iditing takes too long and stresses you out,then maybe how you do it needs to change.Talk to other you tubers about how they edit.Take regural breaks and maybe dont just sit there hour after hour editing.Life is not always fun,but we can find ways to acheice a goal without damaging ourselves.Finding what works for you.I love your vids and I thibk you were kind of born to do this.Or something creative like this were you share your thoughts etc.

  • Natasha Garcha
    Natasha Garcha Před 2 hodinami

    These clothes r so ugly lol

  • Pete h
    Pete h Před 2 hodinami

    Can't watch this video because of the three idiots in it 😒😬👎🖕

  • Lewis Zachary
    Lewis Zachary Před 2 hodinami

    I didn't even finish it

  • Maya Kelly
    Maya Kelly Před 2 hodinami

    Anyone else colourblind and got confused when she said she had a ‘green’ sweater and you thought it was black..? Nope just me ok

  • Kriza Faye
    Kriza Faye Před 3 hodinami

    OMG THE ME EDITING IS BACK

  • Couplez Editz
    Couplez Editz Před 3 hodinami

    damn. oh and with the red belt. i feel like if u took the red tanktop off it would good. idk. i literally have no taste but heyyyyy, we can always help outta girl

  • Janni Plays
    Janni Plays Před 3 hodinami

    This crap trends wtf

  • 최서연
    최서연 Před 3 hodinami

    Can you do Korean subtitles?

  • Sarah Darcy
    Sarah Darcy Před 3 hodinami

    If I get 30 likes I’m going to add my crush on Snapchat 🤞🏼

  • Morris Morrison
    Morris Morrison Před 3 hodinami

    3:13 tik tok vibes

  • Moon Child
    Moon Child Před 3 hodinami

    The only time these clothes will be worn is during tus video, rip

  • Tianna Skye
    Tianna Skye Před 3 hodinami

    I love this bitch 😭

  • LG lani
    LG lani Před 4 hodinami

    20:24 is that Eathan I hear 👂

  • italian belieber
    italian belieber Před 4 hodinami

    10:47

  • Clarissa Echeverria
    Clarissa Echeverria Před 4 hodinami

    There are 50 states lmao

  • buzz b
    buzz b Před 4 hodinami

    harry styles would wear every single item in this video

  • Eva Fuentes
    Eva Fuentes Před 5 hodinami

    I literally just liked this because of the face at the start lol

  • Tia Forster
    Tia Forster Před 5 hodinami

    Does anyone know where her hoodie is from tho?? the grey and back one HELP

  • Jade Watts
    Jade Watts Před 5 hodinami

    link those fucking orange and red pants PLEASE

  • T D
    T D Před 5 hodinami

    Is MARKO your brother???? You guys look alike and act alike

  • Anastasia Gaming
    Anastasia Gaming Před 5 hodinami

    I dont like james

  • Caron Hernandez
    Caron Hernandez Před 5 hodinami

    Serious closet hoarder in the making.

  • Laurence Wells
    Laurence Wells Před 5 hodinami

    Buy a big black dildo

  • Kaci
    Kaci Před 6 hodinami

    I love your horrible taste in clothes bc you literally make it WORK. It's like magic. I love it.

  • Mo Pollard
    Mo Pollard Před 6 hodinami

    All that stuff looks so expensive. Emma start saying how much you got for those things.... the cheaper it is the more relatable and the more 'thrift queen' you are

  • Mo Pollard
    Mo Pollard Před 6 hodinami

    What's the thrift store?

  • Carinne Lee
    Carinne Lee Před 6 hodinami

    me: emma: 🖕🏼👁👄👁

  • ARTSYTANYA
    ARTSYTANYA Před 6 hodinami

    emma r u addicted to ur middle finger

  • ARTSYTANYA
    ARTSYTANYA Před 6 hodinami

    emmas dancing skills tho

  • Xoxo Riahh
    Xoxo Riahh Před 6 hodinami

    She literally wears new clothes in every vid she rarely wears the same thing again

  • LoveHisPresence
    LoveHisPresence Před 6 hodinami

    Ok who looked up soap cutting asmr after this

  • Sara
    Sara Před 6 hodinami

    holy fuck this video is so annoying lmfao

  • LoveHisPresence
    LoveHisPresence Před 6 hodinami

    Boyfriend asmr totally lmao out loud at 1am 🤣🤣🤣😂😂😂 how did she even do that without laughing the whole time. Would love to see the edited out stuff. Dec 2019

  • Edward Arnolds
    Edward Arnolds Před 6 hodinami

    ok but the Sister Squad said "where are we going 1 2 3..." better lol

  • marilyn may
    marilyn may Před 6 hodinami

    I came to check you out coz everyone saying I look like you...lol

  • Omnisaki
    Omnisaki Před 6 hodinami

    "We miss the old Emma" so you missed the Emma that was sad and depressed, just great 👏🏼

  • Alfonsis Riss
    Alfonsis Riss Před 7 hodinami

    OMG SHE JUST WANTS TP EAT FOOD !!!!!!!1!111

  • Hunber Yt
    Hunber Yt Před 7 hodinami

    Donate tour money if you cant keep it in your own pocket prick

  • diya honnur
    diya honnur Před 7 hodinami

    did u see blackpink?

  • annakatealexis
    annakatealexis Před 7 hodinami

    THE JAZZERCISE EDIT, I died, I wasn't expecting it.

  • jphenx
    jphenx Před 7 hodinami

    These aren’t really tacky. You should do a video of clothes you’ve never worn before in public e.g. nude pantyhose haha

  • Alyssa Sims
    Alyssa Sims Před 7 hodinami

    bruh im obsessed w New York too. its my fave place on earth

  • lyrical audrey mika
    lyrical audrey mika Před 7 hodinami

    nobody: emma: 🖕🏻

  • Liza Perkins
    Liza Perkins Před 7 hodinami

    Emma don’t change

  • Princess Plum
    Princess Plum Před 7 hodinami

    her blue flower vest is literally part of traditional indian clothing HAHAA

  • Shyanne Gloria
    Shyanne Gloria Před 7 hodinami

    Flips us off entire video

  • Sadie Owens
    Sadie Owens Před 7 hodinami

    okay but why tf does she look so good after just waking up

  • Natalie Vincent
    Natalie Vincent Před 7 hodinami

    imma admit it, i was only looking at declan in the intro

  • Keerit Gill
    Keerit Gill Před 7 hodinami

    The amount of times Emma flips us off | V

  • Cool Frabz
    Cool Frabz Před 7 hodinami

    I would also have an addiction to shopping if I had the money..

  • maggie powell
    maggie powell Před 7 hodinami

    WHERE ARE HER JEANS FROM

  • Pepperoni Lip
    Pepperoni Lip Před 7 hodinami

    You already know she aint gonna wear any of this😂

  • Isabel Genn
    Isabel Genn Před 7 hodinami

    so...many...ads...like half her videos are now a sponsor shoutout and plugging her merch...find a more creative idea pls lord knows you get paid enough

  • sergey 7
    sergey 7 Před 7 hodinami

    Dear New Yorkers! You have such a wonderful and incredibly beautiful city. But excuse me, why is it so dirty, especially the subway, this is a shame! Really nothing can be done about it!

  • jessiiiX2
    jessiiiX2 Před 8 hodinami

    Awww you uploaded this on my birthday!😭💜

  • Tasha low
    Tasha low Před 8 hodinami

    Ok but where has her style gone

  • Lovely honey bee's ASMR
    Lovely honey bee's ASMR Před 8 hodinami

    OMG I am a kid !😢😊😄

  • Larry2008 Bantel
    Larry2008 Bantel Před 8 hodinami

    Emma has a problem w clothes😅

  • Lamis almowalad
    Lamis almowalad Před 8 hodinami

    I LOVE YOU 💜

  • Kayli Reidt
    Kayli Reidt Před 8 hodinami

    legit from south dakota

  • Allison Allaman
    Allison Allaman Před 8 hodinami

    Me: Emma: Me: Emma: “God only knows.”

  • Sabrina Tran
    Sabrina Tran Před 8 hodinami

    Ethan said that it would take 4 hours to get to Vegas from California and then Emma did a transition that said a few hours later and say the Las Vegas sign the Ethan said that they were 3 1/2 hours away. THaTs NoT EveN An HoUr!?

  • Lori C
    Lori C Před 8 hodinami

    I am too distracted by the issue with the plastic straw when all the other piles of disposable stuff was no problem 🤷‍♀️ 😆

  • Basic Billy
    Basic Billy Před 8 hodinami

    yes the clothes are ugly.. *but not on emma.* 🤷🏼‍♀️

  • sofia rc
    sofia rc Před 8 hodinami

    Jojo - “I have plain black, rainbow sparkle or white with rhinestones” Emma- YOU HAVE PLAIN BLACK!! hahaha I loved this

  • lainey vacko
    lainey vacko Před 8 hodinami

    I would if I was a twig

  • Lucy
    Lucy Před 9 hodinami

    I saw haul in the title and thought it said Hull as in Aaron hull Sorry lol

  • jeana
    jeana Před 9 hodinami

    When she’s the literal creator of the vsco army

  • The Blackout Project
    The Blackout Project Před 9 hodinami

    Next time Urban Jungle in Williamsburg, has good stuff for cheap

  • jennifer vasquez
    jennifer vasquez Před 9 hodinami

    I miss them so much 😭

  • Caroline Kahn
    Caroline Kahn Před 9 hodinami

    the aaron hull sound affects when u tried on the white pants 9:02 lmao

  • Tiara Van Berkel
    Tiara Van Berkel Před 9 hodinami

    She might not know this but Emma Chambie's a queen, god, goddess whatever you want to call her meaning she's awesome.

  • Hank Logsdon
    Hank Logsdon Před 9 hodinami

    Same ole Emma cuter then ever!!!

  • Sashaaa
    Sashaaa Před 9 hodinami

    Ethma? 🥺💔.

  • Maya El
    Maya El Před 9 hodinami

    awe it’s been a year and now they’re not even talking to each other😔😭

  • RJ
    RJ Před 9 hodinami

    15:29 I literally was drinking when I saw this shit and it got out of my nose from laughing hard 😭

  • Sne Patel
    Sne Patel Před 9 hodinami

    Brah! Why em ugly clothes looks good on her 🤣🤣

  • Valeria De La Garza
    Valeria De La Garza Před 9 hodinami

    5:52 .... Karen

  • Sydney Dorvil
    Sydney Dorvil Před 9 hodinami

    this screams I have money

  • Sarah Youssef
    Sarah Youssef Před 9 hodinami

    with these prices it is NOT thrifting

  • Mia Paras
    Mia Paras Před 9 hodinami

    she makes ugly things look good

  • Selena Lamothe
    Selena Lamothe Před 10 hodinami

    you are so pretty and you have my exact body type. you make me feel good about myself. i love watching you

  • Ellexa Hope
    Ellexa Hope Před 10 hodinami

    Her new words are “god only knows”