Battle Academia Lux Skin Spotlight - Pre-Release - League of Legends

Sdílet
Vložit
  • čas přidán 30. 04. 2019
  • This is a teaser spotlight of Battle Academia Lux with ingame gameplay!
    Purchase RP here and help support this channel via the amazon affiliate program (NA): amzn.to/2qZ3Bmv
    Price: 1350RP
    Skin name is CONFIRMED as Battle Academia Lux, particles & SFX may not be final.
    Check out the other skins in this cycle.
    Full Skin Spotlight will be released in the near future which will go more indepth.
    For League of Legends Related News Check Out Surrender@20:
    www.surrenderat20.net/
    Feel Free to Follow me on Twitter as well:
    twitter.com/SkinSpotlights
    Facebook for all you FB Users who want to keep upto date:
    facebook.com/Skinspotlights
    Wish to ask me anything? Ask away here:
    ask.fm/SkinSpotlightsYT
    Please feel free to subscribe for more Skin Spotlights to stay upto date with new skins about to be released!
  • HryHry

Komentáře • 1 407

  • Daredevil
    Daredevil Před 3 dny

    2:16 kata as she walks away: "im done with lux skins"

  • MR. Lemonade
    MR. Lemonade Před 28 dny

    elementalist lux will always be the best skin for lux UwU

  • The Omega Blade
    The Omega Blade Před měsícem

    so we're all clear Rito have their own thing for Lux and Ezreal?

  • Cauzy
    Cauzy Před měsícem

    WE CANT SEE HER SPELLS TY

  • Claw1995
    Claw1995 Před měsícem

    Elementalist is still the best skin

  • Criticorn
    Criticorn Před měsícem

    As long as they look good, I don't care if Lux keeps getting new skins

  • LananınCigarası
    LananınCigarası Před měsícem +1

    taunt laugh and dance ?

  • Skye
    Skye Před 2 měsíci

    The voice filter on the R is 👌👌👌

  • Kent Barnes
    Kent Barnes Před 2 měsíci

    BHA DETROIT SMAAAAAAAAAAASHSHSHSH

  • Kirin
    Kirin Před 2 měsíci

    Its marketing done right. Guys want hot girls with hot skins and that sells lol

  • Nikola Pilařová
    Nikola Pilařová Před 2 měsíci

    And.... what about Camille..??

  • ljplays
    ljplays Před 2 měsíci

    Ahri jealous ASF

  • Alen Parera Ocampo
    Alen Parera Ocampo Před 2 měsíci

    Just Monika.

  • sisma dim
    sisma dim Před 2 měsíci

    It's so coooool I want it

  • Cristy
    Cristy Před 2 měsíci

    I didn't like effect colors on this skin... Gonna take prestige only.

  • Tali
    Tali Před 2 měsíci

    Do you have some kind of a problem with Katarina ? I mean, that's litteraly always the target on every spotlight 🤔

  •  Před 2 měsíci

    Her ult is actually a final flash

  • Hmmm.
    Hmmm. Před 2 měsíci

    Why is her Q epileptic?

  • Nikodem Olejnicki
    Nikodem Olejnicki Před 2 měsíci

    Peaple complain about Rito making so many lux skins but if we weren,t buying them they would not be making them. (Lux main here)

    • Cristy
      Cristy Před 2 měsíci

      If they gave this line skin to Zyra and Morgana I would insta buy. And I think even more people would buy. I have all lux skins but only use Elementalist one. I would rather beautiful skins for my Zyra and Morgana instead of Lux.

  • Name Surname
    Name Surname Před 2 měsíci

    Her Q projectile visually flies higher than the actual hitbox. Hopefully this is a pre-release bug

  • Jigsaw 64
    Jigsaw 64 Před 2 měsíci

    Nocturne crying in the corner right now.

  • Altide Svensson
    Altide Svensson Před 2 měsíci

    So much love for my favorite league character, keep it coming Rito!

  • FalcnPWNCH
    FalcnPWNCH Před 2 měsíci

    It's like they are purposely going out of their way to make Lux skins lucent effects more and more *airy and ethereal* - there's barely *ANY VISUAL EFFECTS* or particles to read off of in these ability effects - Binding Light's actual traveling projectile is way thinner and smaller than the actual area of the skillshot - Prismatic Barrier is a very thin line connected by the two dots but thankfully it gives off the radiating colors - Lucent Singularity is just *literally invisible* until it charges up and detonates - there's no way you can distinguish these effects when thrown into a minion wave or in a crowded skirmish for example

  • 7TH Music
    7TH Music Před 2 měsíci +1

    Oh boi, I guess this is gonna be my first lux skin :D getting it right when it comes out

  • Cutie Cocoa
    Cutie Cocoa Před 2 měsíci

    Full mr katarina lol

  • DatSky
    DatSky Před 2 měsíci

    Wtf W looks like going so far compared to before

  • Anthonie Mico
    Anthonie Mico Před 2 měsíci

    1:48 Play at 0.25 Speed

  • Paradox56
    Paradox56 Před 2 měsíci

    Lux is tied for 13th in number of skins.

  • lazousaruck
    lazousaruck Před 2 měsíci

    Since ultimate skin, riot should stop with this bullshit

  • Rafael Barufi de Souza
    Rafael Barufi de Souza Před 2 měsíci

    She has the Kamehameha...
    Just take my money

  • JungleINSECt Spikewall
    JungleINSECt Spikewall Před 2 měsíci

    I swear make another damn fucking lux skin i fucking dare you

  • totally not a bot
    totally not a bot Před 2 měsíci

    This fits Zoe more imo

  • sheikh mansur
    sheikh mansur Před 2 měsíci

    KAME HAME

  • Baby Russia
    Baby Russia Před 2 měsíci +14

    Everyone else: Ew ANOTHER Lux Skin

    Me: YaY :D

  • Joao Freitas
    Joao Freitas Před 2 měsíci

    And ANOTHA ONE !!!

  • Jordan Uemura
    Jordan Uemura Před 2 měsíci

    Tem gente que reclama da lux ganhar mais skin sendo que o ez tem mais skin que ela wtf

  • Peanuspoon
    Peanuspoon Před 2 měsíci +1

    I feel bad for the lux mains who want to have a full collection of skins. Lol

  • Lena M.
    Lena M. Před 2 měsíci

    the Q is shacking when its binds someone, will this be fixed?

  • brittany guntang
    brittany guntang Před 2 měsíci

    Even lux is getting tired of all the skins! Jesus Rito!

  • Topunito
    Topunito Před 2 měsíci +1

    Am I crazy or does the splash kinda look like Monika from DDLC?

  • Tzuyu and Lux Are My Senpais
    Tzuyu and Lux Are My Senpais Před 2 měsíci

    I can live hap[pily now

  • Agito
    Agito Před 2 měsíci

    Disliking this cuz another Lux skin.

  • ModelSiN
    ModelSiN Před 2 měsíci +2

    idk but i feel like i like this skin better then the prestige one for some reason :/

  • Stefan
    Stefan Před 2 měsíci +2

    LilyPichy is gonna be hyped they made a skin after her

  • ImFreezing
    ImFreezing Před 2 měsíci

    Man thank god they didn't give Ornn another skin he gets too many meanwhile they were smart with giving Lux one because she only has like 2 skins

  • Savy Car
    Savy Car Před 2 měsíci

    If these bitches (Lux, Ahri, Miss Fortune, Ezreal) don’t stop getting skins every 5 seconds, ima quit this shit game
    Give more love to other champions, Riot!!

  • Dennis the Designer
    Dennis the Designer Před 2 měsíci

    NO
    MORE
    LUX
    SKINS
    PLEASE

  • Anime R
    Anime R Před 2 měsíci +1

    Maybe i outgrown it but lux skins kind of start to seem repetetive nothing new or WOW worth it -_-

  • Krixkrax
    Krixkrax Před 2 měsíci

    I like the colors, it reminds me of Triss Merigold

  • Lexxus Jade
    Lexxus Jade Před 2 měsíci

    Here they all come, people complaining about Lux skins. “NeW LuX sKiN eW”

    • blissy
      blissy Před 2 měsíci

      ....we have a reason to you filthy lux main

  • Isla
    Isla Před 2 měsíci +3

    Rito pls stop making waifus.
    Rip my money. 😂😂😂

  • Dubman 31
    Dubman 31 Před 2 měsíci

    OH YES RIOT GAMES INCORPORATED, THIS IS WHAT I WANTED, ANOTHER LUX SKIN OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IM CUMMINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Fizz Kruvitz
    Fizz Kruvitz Před 2 měsíci +1

    She still screams demacia with this skin...

  • Yoshirider69
    Yoshirider69 Před 2 měsíci

    Stop with the lux skins... really there are FAR MORE CHAMPIONS in the game... (that also dont have good skins lmao)

  • Die Labertasche LP
    Die Labertasche LP Před 2 měsíci

    Lux new waifu xD

  • Self My
    Self My Před 2 měsíci

    I can see her underwear( white) when she dies lmao

  • OliWer
    OliWer Před 2 měsíci

    They better give her the sms joke or taunt aswell

  • Sunt Sfirmituri
    Sunt Sfirmituri Před 2 měsíci

    Fook Lux.

  • Grumps
    Grumps Před 2 měsíci

    oh you know im buying this skin

  • Leafy Gold
    Leafy Gold Před 2 měsíci

    Why am I not surprise.

  • Story Teller
    Story Teller Před 2 měsíci +1

    Which is better? Star Guardian or Battle Academia?

  • Daniel Chaney
    Daniel Chaney Před 2 měsíci

    To EVERY moron in chat, STFU, or we're getting a "not another lux skin" skin. Try reading comment before posting FFS.

  • SkitZ GaminG
    SkitZ GaminG Před 2 měsíci

    this skin needed twin tails

  • Animelordd
    Animelordd Před 2 měsíci

    0:18 so Anime >:3

  • Rocksteady Gaming
    Rocksteady Gaming Před 2 měsíci

    There's a frame during Lux's ult where it's literally just a black bar for a ult-beam. Just, why 🤣👌

  • Gneo Salen
    Gneo Salen Před 2 měsíci +3

    Just make a freaking anime with ezreal and lux on it. TAKE OUR MONEY!

  • RoseCakeK
    RoseCakeK Před 2 měsíci

    splash art doesn’t even look like lux 🤮

  • SteampunkFox
    SteampunkFox Před 2 měsíci

    No one:
    Riot: more ezreal, lux, and katarina skins, coming up!

  • Artsella
    Artsella Před 2 měsíci

    I need it

  • Kyrose
    Kyrose Před 2 měsíci

    Nice splash art, but garbage skin overall. Glad I got the best one from a chest. She really didn't need another skin.