Tap to unmute

so I tried decorating for Christmas.. good luck charlie | Louie's Life

Sdílet
Vložit

Komentáře • 1 219

  • Louie's Life
    Louie's Life  Před 2 měsíci +665

    WHAT DO YALL THINK?!!😭🥹🥹🥹

    • Betty Vicente
      Betty Vicente Před měsícem

      Omg estupiiiidaaaaaaa, I love it 💜

    • Alfred Solis
      Alfred Solis Před měsícem

      you are so damn funny.

    • Alex Avilez
      Alex Avilez Před měsícem

      AMAZING OMGG Soo cute and Soo unique

    • Briana Roman
      Briana Roman Před měsícem

      Your decorations are beautiful but man your tree the best I’ve seen ever & I’m 26 yrs old 💜🤍 it’s so you ! You did amazing!!

    • Rosa Benitez
      Rosa Benitez Před měsícem

      I love it 🥰 but can you pls do a mukbang video I have been waiting

  • YouTube
    YouTube Před 2 měsíci +488

    i'm so glad that you were able to decorate and celebrate this holiday season

  • gisellgigi19
    gisellgigi19 Před 2 měsíci +28

    The gingerbread house is so cute! Just light more Christmas lights around it!

  • Maria Garcia
    Maria Garcia Před 2 měsíci +27

    This is soo cute, the family support! The vibes!! aww Louie😭💜

  • Gabby Cruz
    Gabby Cruz Před 2 měsíci +16

    OMG Louie you out did yourself!!! Your tree and home decor is so beautiful 😍 I love it. ❤

  • Jazmin Moreno
    Jazmin Moreno Před 2 měsíci +178

    I love Louie’s personality you could never be in a bad mood around him
    He’s soo funny even by himself 😂

  • Evelyn Murillo
    Evelyn Murillo Před 2 měsíci +366

    “ your tree is better than ours” Travis is so cute 😭 but I love the tree my moms favorite colors to love love love 💜💜💜

    • it's Morbin Time
      it's Morbin Time Před 2 měsíci +1

      Link to the clip you all wanted
      chclip.net/video/jhTTxdBKSyI/video.html

  • Raven Renee
    Raven Renee Před 2 měsíci +13

    My jaw dropppeeddddd!! Your family's reaction was so cuuuttteee

  • Alisson Bustamante
    Alisson Bustamante Před 2 měsíci +254

    Louie will always be my favorite person ever 💜💜💜

  • Zian Kama
    Zian Kama Před 2 měsíci +2

    omg I literally love it 😭😍 the vibes in this video is everything!!!!

  • Stephanie Romero
    Stephanie Romero Před 2 měsíci +2

    You did a super great job on the decorations Louie fits you very well❤😊 stay shinning baby ❤😊😘🥰☺️

  • Saila
    Saila Před 2 měsíci +83

    For someone who "doesn't decorate" YOU POPPED TF OFF OMG AMAZING JOB LOUIE!!!!

  • Rosie Flores
    Rosie Flores Před 2 měsíci +1

    I looooooove it!! Especially the gingerbread house!! You can put the second blanket on the ladder in your living room!!

  • It’s Elizabeth
    It’s Elizabeth Před 2 měsíci +4

    Your set up is soooo cute!! What if you add fake snow around your gingerbread house with some twinkle lights?!

  • fellon mellon
    fellon mellon Před měsícem +2

    Wtf Louie!! Are you insane?!! 😦
    THIS IS FREAKING INSANELY GORGEOUS!! 😍😍😍

  • Lyla Montiel
    Lyla Montiel Před měsícem

    The decorations are so cute omg 💜

  • Jennifer Garcia
    Jennifer Garcia Před 2 měsíci

    Louie is me when I drink RedBull😂😂 you did great boo boo☃️

  • Cataleya Castro
    Cataleya Castro Před 2 měsíci

    It’s so nice to see you decorating your own place and it was like a day that you where sneaking out

  • Candice_Danielle
    Candice_Danielle Před 2 měsíci +158

    Oh Louie, what a beautiful tree! You did an amazing job! ❤

  • Anita Zamora
    Anita Zamora Před 2 měsíci

    I Love or Louie ! You did an amazing job 💜

  • Oneida Benavides
    Oneida Benavides Před 2 měsíci

    Wow!!! Love everything! Especially the tree!! I had never seen that! ❤️❤️

  • Sarai Patlan
    Sarai Patlan Před měsícem

    It's so beautiful!!!! I loved it !

  • Sweet Juice
    Sweet Juice Před měsícem

    You need to be proud of your self sweety you did amazing and we always pick up something from our family you only have to make it to your expectations your great need to think higher of your self love you Loui💙🧿

  • Allegrea Johnson
    Allegrea Johnson Před 2 měsíci +1

    You did the so so well at decorating your house. I’m so proud of you. And that purple Christmas tree is my favorite

  • D ramirez
    D ramirez Před 2 měsíci

    That’s beautiful!!!! Wow. You underestimated yourself. This looks so beautiful. ❤

  • Emma Delgado
    Emma Delgado Před 2 měsíci

    I loved everything!!! You out did yourself Louie🫶

  • Monique Rodriguez
    Monique Rodriguez Před 2 měsíci +28

    For not being ‘that girl’… you murdered it!! The ombré tree, the colors, every little detail was perfect. 💜💟🤍 And the remix to that classic Christmas song… brought a tear to my eyes! Merry Christmas 🎄❄️☃️

    • TEᒪEGᖇᗩᗰ ᗰE👉@LouiesLife
      TEᒪEGᖇᗩᗰ ᗰE👉@LouiesLife Před 2 měsíci

      Thanks for the comments ⭐
      Wow 🎀 you have just been selected among the list of my my winners of my giveaway 🎁🎉.
      Let's chat on telegram ☝️☝️

  • Antonia Losoya
    Antonia Losoya Před 2 měsíci +24

    I love how your mom wasn't hiding! You did an awesome job decorating.

  • Destinie lopez
    Destinie lopez Před měsícem

    Those resputia voices killed me i love it !! My day has been made man I love how you are !!!

  • Mari Trujillo
    Mari Trujillo Před měsícem

    OMG 😱🤯🤗 I loved all the decorations!!!!! You did an AMAZING JOB 😊 not that kinda girl mis nalgas lol 🤣

  • Ana Mrtnz
    Ana Mrtnz Před 2 měsíci

    And you are not good at decorating????? YOU OUTDID YOURSELF!!!!! I LOVE ALL OF IT!!!! You did such an amazing job😍😍😍

  • Ave Fam
    Ave Fam Před 2 měsíci

    Mama francis I love all you bought is so cute like this vlog god bless in all you do🙏👏🤗

  • gisellgigi19
    gisellgigi19 Před 2 měsíci

    Omggg I need to hire you!!! You did awesome❤

  • Nevaeh Garcia
    Nevaeh Garcia Před 2 měsíci +4

    says he's not that girl when it comes to decorating and continues to pop tf off.. Im obsessed!!!

    • TEᒪEGᖇᗩᗰ ᗰE👉@LouiesLife
      TEᒪEGᖇᗩᗰ ᗰE👉@LouiesLife Před 2 měsíci

      Thanks for the comments ⭐
      Wow 🎀 you have just been selected among the list of my my winners of my giveaway 🎁🎉.
      Let's chat on telegram ☝️☝️

  • Vanessa Gonzalez
    Vanessa Gonzalez Před 2 měsíci +37

    U should get little fairy lights to put around the gingerbread house to make it more Christmasy and festive so ur not scared of it lol love you ur so funny!! ❤❤❤ 14:06 loved the karaoke moment 😂

  • Milena Ponce
    Milena Ponce Před 2 měsíci

    Wow I was not expecting it to look that good 🤩🤩🤩 so pretty ❤💚

    • TEᒪEGᖇᗩᗰ ᗰE👉@LouiesLife
      TEᒪEGᖇᗩᗰ ᗰE👉@LouiesLife Před 2 měsíci

      Thanks for the comments ⭐
      Wow 🎀 you have just been selected among the list of my my winners of my giveaway 🎁🎉.
      Let's chat on telegram ☝️☝️

  • Sonya Ruiz
    Sonya Ruiz Před 2 měsíci +1

    Louie is literally my ADHD kicking in 🥲😭😭 I LOVEEE YOU 😽🥰🥲🥲

  • Julie
    Julie Před 2 měsíci

    It look so good omg ❤️

  • Ashley Ventura
    Ashley Ventura Před 2 měsíci

    Omg it looks so pretty 😍😍💜💜💜

  • still ill
    still ill Před měsícem +2

    “Aweee, it’s giving Halloween vibes, not Christmas vibes ☹️”
    😂😭

  • Angela Rozales
    Angela Rozales Před měsícem

    Omg its beautiful!!! 💜💜💜💜

  • Diana Gomez
    Diana Gomez Před 2 měsíci +1

    Your to funny I be crackin tf up watching your videos 🤣🤣🤣 I love it, 😅

  • Xxx Xxx
    Xxx Xxx Před 2 měsíci +1

    Him doing the cheer thing had me rolling as a cheerleader

  • Veronica S
    Veronica S Před 2 měsíci

    soooo good! You should put the big couch facing the tv though it will feel so much cozier vibes

  • Jacqueline C
    Jacqueline C Před 2 měsíci

    Loved it😍🎄

  • Neon Indigenous
    Neon Indigenous Před 2 měsíci +18

    I lost it when Louie was scared of his little gingerbread house and decided to keep the lights off Lmao “Awee I’m just being a little grinch…” 🤣 Feliz Navidad Louie! ❤✨🎄

    • TEᒪEGᖇᗩᗰ ᗰE👉@LouiesLife
      TEᒪEGᖇᗩᗰ ᗰE👉@LouiesLife Před 2 měsíci

      Thanks for the comments ⭐
      Wow 🎀 you have just been selected among the list of my my winners of my giveaway 🎁🎉.
      Let's chat on telegram ☝️☝️

  • christina gonzales
    christina gonzales Před 2 měsíci

    its awesome!!!!!! good job louie

  • It’sEmily🫶🏼
    It’sEmily🫶🏼 Před 2 měsíci +65

    I love the little village a lot!🤩It looks so Beautiful! You should buy matching pjs for you and honey!

  • Eileen Ramos
    Eileen Ramos Před 2 měsíci

    Everything turned out amazingggg! Good jobbbb

  • Luz Alvarado
    Luz Alvarado Před 2 měsíci +1

    Awe how cute!!!

  • Jariel Medina
    Jariel Medina Před 2 měsíci +142

    Louis is me buying the two bottles 😂💜

  • Ana Gaytan
    Ana Gaytan Před 2 měsíci

    I could see you as the grinch, lol, your so funny love your vibe

  • Yoselin Correa
    Yoselin Correa Před měsícem +2

    “gave me very j0ta vibes” 😂 i love u Louie

  • Come Fast To Get Into My Body
    Come Fast To Get Into My Body Před 2 měsíci +75

    I'm very happy they made another mario kart video. Seeing Harry enjoying himself instead of yelling at everyone is such a nice change of pace.

  • King J
    King J Před 2 měsíci +13

    I’m so proud of how independent you have become Louie!! You keep your head held high JOTA!!!!! Lol!! Love you 💜💜💜

    • TEᒪEGᖇᗩᗰ ᗰE👉@LouiesLife
      TEᒪEGᖇᗩᗰ ᗰE👉@LouiesLife Před 2 měsíci

      Thanks for the comments ⭐
      Wow 🎀 you have just been selected among the list of my my winners of my giveaway 🎁🎉.
      Let's chat on telegram ☝️☝️

  • Ana Gaytan
    Ana Gaytan Před 2 měsíci

    btw you did amazing !

  • Rocio Garcia
    Rocio Garcia Před 2 měsíci +14

    Just know you help us beat our depression with your lovely humor, love it 💜💜💜💜

  • Jessica Caldero
    Jessica Caldero Před 2 měsíci +13

    Seriously one of the most organically funny influencers! And let me find out Louie got vocals!!!

  • Woods Woods
    Woods Woods Před 2 měsíci

    You went the fuck owwff!! Beautiful decorations & style !!

  • Tania Mendez
    Tania Mendez Před 2 měsíci +34

    The tree without the star is beyond gorgeous so to balance it out maybe you should do a white star or a bright light up star. Seeing your tree make me happy too lol 💜

  • Fruity Taes
    Fruity Taes Před 2 měsíci +30

    I swear Louie comes up with the best idea decorations!! 💜

  • Angelina Espinoza
    Angelina Espinoza Před měsícem

    U snapped babes the tree is so freaking cute I wish

  • KXNG _FLXWXR16
    KXNG _FLXWXR16 Před měsícem

    louie yur suchh a moodd😭🥳 i love yuuh and yurr selff vibess🥳💘

  • yvette escovar
    yvette escovar Před měsícem

    Am I the only one mad they didn’t give you the discount for the pillows with the stain! As someone that has worked there, we always bring the price down if it’s broken, has a scratch or a satin!!!!!!!

  • Antonia Hernandez
    Antonia Hernandez Před 2 měsíci +15

    Loui so glad that you’re in the Christmas spirit, glad to see you happy. Great that you bought christmas decorations that will help brighten your house, love seeing you being you!!!! everything so pretty, love that you showed us everything you got at home goods love shopping there.

  • Alice Sanchez
    Alice Sanchez Před 2 měsíci

    Louie is meeee, with the sound effects 😂

  • MayraEF1992
    MayraEF1992 Před 2 měsíci +14

    Literally what yoatzi said! This is how decorating looks without kids!!! Lol . Absolutely LOVE your decorations and colors!!!

  • Mirella
    Mirella Před 2 měsíci +23

    you’re genuinely so funny 😂😂😂 i love you louie 💜💜💜

    • Shaun the Sheep
      Shaun the Sheep Před 2 měsíci

      yeah so naturally not force one bit.to go around clapping and shaken and doing that so natural.not anoyying one bit.

  • Antonia Hernandez
    Antonia Hernandez Před 2 měsíci +2

    Wow louie those decoration skills are amazing everything so beautiful love it!!!!!!!

  • Cristina Garcia
    Cristina Garcia Před měsícem +3

    Omg!! I would have never thought to decorate the tree like this. Such a Beautiful tree you created Louie. I Love it! Great inspo 💜🤍 Happy Holidays Louie & Fam

  • Rachel Quesada
    Rachel Quesada Před 2 měsíci +1

    Louieeeeee everything came together beautifully! The tree is so pretty, I love how you decorated everything! You should be so proud of yourself! I’m glad that you are enjoying Christmas more this year too!

  • kathryn moreno
    kathryn moreno Před 2 měsíci +13

    Oh dam that turned out beautiful! You just might have decor in your blood after all!😄

  • Ashley Carr
    Ashley Carr Před 2 měsíci +2

    Your tree came out amazing! Everything looked so nice.

  • Monica Michell
    Monica Michell Před 2 měsíci +26

    So cute! I love it all 🤩💜
    You did such a good job Louie!

  • Flor Hermosa
    Flor Hermosa Před 2 měsíci +4

    Omg that gingerbread house is freaking beautiful!!! I’ve never seen anything like it ❤

  • Aleli
    Aleli Před 2 měsíci +1

    Your family's reaction 🥹🥹 LOVE the purple vibe!! Turned out soooo gorgeous!

  • Flor Hermosa
    Flor Hermosa Před 2 měsíci +1

    Watafaaa Omyga it’s freaking beautiful! Omg ur Xmas tree!!! 😮😮😮😮 I’m inspired by the tree

  • Carol Perez Reyes
    Carol Perez Reyes Před 2 měsíci +4

    All the Rasputia moments are my favorite 😂. Almost made me spit my water out 😅😂

  • Luz Sanchez
    Luz Sanchez Před 2 měsíci +22

    Perfect way to enjoy my lunch break 😂❤️

  • Maria Gutierrez
    Maria Gutierrez Před 2 měsíci +3

    You outdid it! I love it… I’m glad you are in such a better place. Life has its obstacles but very happy you’re able to bring yourself back up and share this moment with us. Sometimes it’s little things like this that is therapeutic for our own sanity.

  • Alessandra Garcia
    Alessandra Garcia Před 2 měsíci +3

    I swear Louie always makes me have a good laugh never change 💜😭

  • jackie ghivizzani
    jackie ghivizzani Před 2 měsíci +1

    it looks so good louie! love the tree & your little gingerbread house village 😍
    p.s. how come you don’t have curtains? i feel like they would make your living room pop! 🫶🏼

  • Entertaintment Center
    Entertaintment Center Před 2 měsíci +3

    I love how louie didnt make me feel alone on the early christmas decoration😌

  • Melly
    Melly Před 2 měsíci +1

    Love the decor! I always crack up when Louie does the Norbit voice lol 😂

  • Savannah Cordova
    Savannah Cordova Před 2 měsíci

    Omg! Okay the treee is everything!

  • Arisvel costilla
    Arisvel costilla Před 2 měsíci +2

    Absolutely love it! You did such a great job 😍💕 so glad you’re in a better place this year 🙏🏽💕 you deserve all the happiness that you bring to all of us fans that love you! Keep shining bright queen! 👏💕💪🏽

  • Ephemeral Jess
    Ephemeral Jess Před 2 měsíci

    I love it!!! The gingerbread house with the other houses looks so cuteeee! You should name it Louieville haha ❤

  • Ashley Flores
    Ashley Flores Před 2 měsíci +8

    It looks so good like I could never do it that good 💜

  • 𝐍𝐄𝐈 𝐍𝐄𝐈
    𝐍𝐄𝐈 𝐍𝐄𝐈 Před 2 měsíci +2

    I ❤️ HOW LOUIE LEAVES TAGS ON!!!! SUCH A RELATABLE PERA!!!

  • Kedo
    Kedo Před 2 měsíci

    Oh Louie, what a beautiful tree! You did an amazing job! ❤

  • Rosa Sanchez
    Rosa Sanchez Před 2 měsíci +2

    Louie always makes my day better💕

  • Andrea Reyes
    Andrea Reyes Před 2 měsíci +4

    You did a great job Louie! It’s like a purple winter wonderland vibe 💜

  • Aissa Daheshpour
    Aissa Daheshpour Před 2 měsíci

    Omg so in love with your tree!!! The ginger bread house is adorable 🥰 everything looks fabulous ❤

  • Jennifer Maltez
    Jennifer Maltez Před 2 měsíci +8

    You did a great job. I love how you decorated your home. It looks so cozy and amazing.

  • Vanessa Fragoso
    Vanessa Fragoso Před 2 měsíci

    that gingerbread house looked so scary lol, but you are me buying hella things and then regretting spending hella moneyyyy

  • Melissa Torres
    Melissa Torres Před 2 měsíci

    House goals!!! So cuteeeee 💜💜💜

  • Oscar
    Oscar Před 2 měsíci +2

    Love that for yoooou!!! I love your videos 💘

  • Melissa Jeffers
    Melissa Jeffers Před 2 měsíci

    I love the tree!! Omg! Great job Louie! It’s beautiful!! I like that you decorated the way you wanted and made it all about you.

  • Karla Giles
    Karla Giles Před 2 měsíci +3

    That gingerbread house is EVERYTHING I AM obsessed! I feel like your purple lighting made it give it spooky vibes! so no don't return it if so I want it! lol

  • Secia Cortez
    Secia Cortez Před 2 měsíci +1

    I love how Louie was staring the video saying he in a good place and then says later on he bought the bottle cause he’s depressed 😭😭