Asher Angel - "One Thought Away" ft. Wiz Khalifa (Official Video)

Sdílet
Vložit
  • čas přidán 6. 06. 2019
  • Asher Angel - "One Thought Away" ft. Wiz Khalifa (Official Video)
    Download / Stream this song here: Hitco.lnk.to/OTA
    Follow Asher Angel
    Twitter: twitter.com/asherangel
    Facebook: facebook.com/asher.angel/
    Instagram: instagram.com/asherangel/
    Spotify: open.spotify.com/artist/48wfV4LAYtBe3r5SdjvjHX
    #AsherAngel #WizKhalifa #AnnieLeBlanc #OneThoughtAway
  • HudbaHudba

Komentáře • 28 445

  • Asher Angel
    Asher Angel  Před 20 dny +21538

    How we feeling?

  • zoha zahin
    zoha zahin Před 9 hodinami

    One thing to say asher and Annie same letter that starts with they really match perfectly😘😘❤❤

  • lola estrada
    lola estrada Před 9 hodinami

    This came out one day before my birthday

  • Joanna Reyes
    Joanna Reyes Před 10 hodinami

    That stupid Annie she was supposed to be with hayden

  • Destiny S
    Destiny S Před 10 hodinami +1

    I love this so much my new fav song

  • Stella Rose
    Stella Rose Před 10 hodinami +1

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwww

  • Emerson Cook
    Emerson Cook Před 10 hodinami

    annie is the goat

  • jhoan steven vargas perilla
    jhoan steven vargas perilla Před 11 hodinami

    Nadie speck espanish

  • jhoan steven vargas perilla
    jhoan steven vargas perilla Před 11 hodinami

    Ella es la verdadera novia de el eso tengo entendido

  • jhoan steven vargas perilla
    jhoan steven vargas perilla Před 11 hodinami

    ??

  • becca
    becca Před 12 hodinami

    I LOVE YOU GUYS SO MUCHHH!!!!! AND YOU GUYS ARE SO CUTE TOGETHERRRRR 💕💕

  • valeria franco rojas
    valeria franco rojas Před 12 hodinami

    cool i love song so cute beautiful

  • Gabi Medeiros
    Gabi Medeiros Před 12 hodinami +1

    Annie’s the goat

  • Gabi Medeiros
    Gabi Medeiros Před 12 hodinami +1

    Annie’s the goat

  • Gabi Medeiros
    Gabi Medeiros Před 12 hodinami +1

    Annie’s the goat

  • Gabi Medeiros
    Gabi Medeiros Před 12 hodinami +1

    Annie’s the goat

  • DENISE MAHORO
    DENISE MAHORO Před 12 hodinami

    no one:

    not a soul:
    not even a peep:

    Khalifa:TaHuHa 2:38

  • Gabby Kitty
    Gabby Kitty Před 12 hodinami +1

    Omg YESSSS
    I wonder who this is for? 🤔
    Like if u think it’s for Annine

  • Joren Danica
    Joren Danica Před 12 hodinami

    He is an upgrade

  • Cindy Hernandez-romero
    Cindy Hernandez-romero Před 12 hodinami +1

    I love this song I keep watching this btw you and Annie make a perfect couple like damn y'all cute together 🤩

  • Unicorn Queen
    Unicorn Queen Před 13 hodinami +1

    THEY ARE TOO CUTE🥰
    I hope that they last for ever!!
    I want a boyfriend and I want to be in a relationship like theirs😭

  • Isabella Patkus
    Isabella Patkus Před 13 hodinami

    ❤️

  • Nadine Hafid
    Nadine Hafid Před 14 hodinami

    It was like in the other night I was dreaming (dreaming)
    And though you wasn't by my side, I could feel ya (feel ya)
    Heard your voice in my head, too familiar (familiar)
    Even with the music blasting, I still hear ya (hear ya)
    No therapy can fix what's going on (oh)
    It's gotta be your love that I'm rollin' on (whoa)
    Ain't no other explanation (yeah)
    I'm one thought away, eh (yeah)
    Please don't waste no time, I wanna stay (yeah)
    And you know it's true, we're connected
    I'm one thought away, hey (yeah)
    I can read your mind now, stay (yeah)
    And you know it's true, we're connected
    I'm one thought away
    I've been up crazy (crazy)
    Look what you made me (made me)
    Checking your Instagram lately (ooh)
    Thinking about you on the daily, eh (yeah)
    No therapy can fix what's going on (oh)
    It's gotta be your love that I'm rollin' on (whoa)
    Ain't no other way to say it (yeah)
    I'm one thought away, eh (yeah)
    Please don't waste no time, I wanna stay (yeah)
    And you know it's true, we're connected
    I'm one thought away, hey (yeah)
    I can read your mind now, stay (yeah)
    And I know it's true, we're connected
    I'm one thought away
    Uh, with just have thought of me
    You'd be like, "That's the only place that I oughta be"
    Get rid of all the diamond rings and the property
    You say that I'm the only one that do you properly
    I get you to the crib, then you get on top of me
    You do it, damn, but you never get enough of me
    We take a trip, hit the beach for a couple weeks
    Lady in the streets but a freak in the sheets
    I ain't tryna play no games
    Got a bottle with my name
    Spend the night up where you stay
    Keep it G, swear to God I ain't no fake
    Listen hard to what I say, 'cause
    I'm one thought away (hahaha), eh
    Please don't waste no time, I wanna stay (okay)
    And I know it's true, we're connected (yeah)
    I'm one thought away, hey (when you think of me, you think of the best)
    I can read your mind now, stay (Taylor Gang up higher than the rest)
    And you know it's true, we're connected (uh)
    I'm one thought away, eh (yeah)
    Please don't waste no time, I wanna stay (yeah)
    And you know it's true, we're connected
    I'm one thought away, hey (yeah)
    I can read your mind now, stay (yeah)
    And I know it's true, we're connected
    I'm one thought away

  • Vanessa Meraz Villa
    Vanessa Meraz Villa Před 14 hodinami

    Ashhhherrrrrrrrrrr

  • Kkaaiittllyynn Kinney
    Kkaaiittllyynn Kinney Před 14 hodinami

    They both have a perfect smile with perfect teeth

  • life with a sister
    life with a sister Před 14 hodinami

    Say abc and turn the like button blue if u think ashannis is real

  • iiGacha Storysii
    iiGacha Storysii Před 15 hodinami

    Asher u did awesome!! I love how you added Annie into it! 🌸👍

  • Aubrey Como
    Aubrey Como Před 15 hodinami

    Asher angel you and annie should come to Minnesota and do a concert together. And i love the video!❤

  • MichaelTowns VEVO
    MichaelTowns VEVO Před 15 hodinami

    Great singing!! I’ve been a big fan of your movies and music since Andi Mack came out and Shazam is my favorite movie!! you should check out my cover of stereo hearts and collab with me on Smule

  • Amirul Ekhwan
    Amirul Ekhwan Před 18 hodinami +1

    Syawal 2😂

  • Riley Boger
    Riley Boger Před 19 hodinami

    Annie’s the GOAT🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐

  • Mady Taylor
    Mady Taylor Před 19 hodinami

    Such talent and charm for being so young. Hope he stays smart and stays on the right track. Big fan :)

  • Christy Smulders
    Christy Smulders Před 20 hodinami

    Omg this is so good 100000/10 i definitely recommend

  • Alex Santos
    Alex Santos Před 22 hodinami

    They are soooo freakin cute together❤️❤️😂

  • Kanon Iza
    Kanon Iza Před 23 hodinami

    Japanese anyone??
    日本人⁇🇯🇵

  • Cold. Hard.Tea. Sis.

    CAN YOU HEAR ME SCREAMING???!!! AHHHHHHHHH

  • Keira Calderon
    Keira Calderon Před dnem +1

    I’m in love with this song 🤩💓💓

  • Karina daniela Mansilla

    Like si ablas espaniol

  • Sky Mayberry
    Sky Mayberry Před dnem

    annie is the goat

  • Sky Mayberry
    Sky Mayberry Před dnem

    shvgdsgjv:36 / fbavwj3:0

  • Lucas Akimoto
    Lucas Akimoto Před dnem

    u didnt have to make this song. shazam made 360 million globally

  • Mia Langberg
    Mia Langberg Před dnem +1

    Annie+Asher =forever💖

  • Mia Langberg
    Mia Langberg Před dnem +1

    I love this it is soooo cute 💕💕💞

  • Dulce Quintos
    Dulce Quintos Před dnem

    Please just say that your a couple because we can clearly tell you are

  • DaKa Gang
    DaKa Gang Před dnem

    Sorrry but hannie could neverr 😬😬

  • Laurel Johnston
    Laurel Johnston Před dnem

    MV: I take you to the crib you get on top of me

    ME:???

  • Laurel Johnston
    Laurel Johnston Před dnem

    MV: Lady in the streets but freak in the sheets


    Me: I thought they were 14

  • Fer Mata
    Fer Mata Před dnem

    😍😘

  • famouse cousins
    famouse cousins Před dnem

    You guys are so cute i love this song

  • MAYA HALL
    MAYA HALL Před dnem

    I saw the title and I was like... does this remind anybody about One CALL away

  • Jason H
    Jason H Před dnem

    I've been listening for 3 days, this is the best song!
    Always listen to this most of the time!!
    Well done Asher👍
    I even have this on Spotify on my playlist, always repeat it, after all, it's my favourite

  • crystal grace
    crystal grace Před dnem

    Would you be as calm as asher was talking to Wiz Khalifa
    Like if -yes
    Comment if -no

  • Its me Aaliyah
    Its me Aaliyah Před dnem +1

    I just knew this but asher is 16 about to be 17 and annies only 14 turning 15 in december!!!

  • Jun Sung Kang Oh
    Jun Sung Kang Oh Před dnem

    this song is the BEST!

  • øøf.its.käi YT
    øøf.its.käi YT Před dnem +1

    1. Am I the only one who hates Annie and Asher and wants Peyton and Asher?
    2. Wiz Khalifa: So, how weird and inappropriate do you want this to be?
    Asher: Yes.

    • øøf.its.käi YT
      øøf.its.käi YT Před dnem

      @genie lupes I'm not sure. Out of 7.3b I'm sure there is someone else :)

    • genie lupes
      genie lupes Před dnem

      øøf.its.käi YT yeah you’re the only one

  • Glam Fam
    Glam Fam Před dnem

    Asher and Annie should sing a song together

  • Selma Jorgbor
    Selma Jorgbor Před dnem

    Annie is a GOAT 🐐

  • Fredy Dapoo
    Fredy Dapoo Před dnem

    Is this Andy Mac

  • Gía Riobó
    Gía Riobó Před dnem

    Omg

  • Leticia Vasquez
    Leticia Vasquez Před dnem

    Annei

  • Chris Osgood
    Chris Osgood Před dnem

    I thought they broke up

  • Chris Osgood
    Chris Osgood Před dnem

    Are you and Annie still a thing

  • Jazmyn Tucker
    Jazmyn Tucker Před dnem

    Bro it’s good tho

  • Jazmyn Tucker
    Jazmyn Tucker Před dnem

    His voice is so high I don’t like it

  • Devon Kiser
    Devon Kiser Před dnem

    Really love the song and the video. Great work Asher

  • TSF-Rainy
    TSF-Rainy Před dnem

    shazam

  • Maleena Martin
    Maleena Martin Před dnem

    ANNIE IS A GOAT

  • Harshu Narayanan
    Harshu Narayanan Před dnem

    Why do people dislike this video?!

  • M. rta.
    M. rta. Před dnem

    this is shittier version of one call away

  • minori oda
    minori oda Před dnem

    first, when I heard his voice I was like what the heck his voice is amazing!

  • Raissa Zaituna
    Raissa Zaituna Před dnem

    cool

  • Ruth Cordle
    Ruth Cordle Před dnem

    How people dislike him he got talent from Ruth ok 😀

  • Ruth Cordle
    Ruth Cordle Před dnem

    Lovely singing from Ruth cordle ok 😀😍🎤😉🤩😎

  • Shreya Choudhary
    Shreya Choudhary Před dnem

    Lady in the streets but a freak in the sheets 😏😏

  • Hayley Kirkpatrick
    Hayley Kirkpatrick Před dnem

    Annie is the goat.

  • ni ti
    ni ti Před dnem +1

    Love asher and annie

  • dr kailemboztv
    dr kailemboztv Před dnem

    From Australia omg i love it

  • Hadyboy Rockstar
    Hadyboy Rockstar Před dnem

    Are you both dateting

  • zaire wright
    zaire wright Před dnem

    ASHANNIE!!!!!

  • Fabiana Rospigliosi
    Fabiana Rospigliosi Před dnem

    Si eres hermoso♥

  • PonicorniaAchocolatada

    Omg, I love u. You're so cute :')

  • marisa. m
    marisa. m Před 2 dny

    This song is literally everything.. it gets me so hyped up ohfff ❤😍

  • Sophia Madison Vlogs
    Sophia Madison Vlogs Před 2 dny

    Wtf is up w/ wiz khalifa being ft. In every song that is one blank away (one thought away, one call away) what’s next

  • marianna Galicia
    marianna Galicia Před 2 dny

    It good 💣💥

  • Violet Kleefisch
    Violet Kleefisch Před 2 dny +1

    Ok are they a couple or not didn’t they date?

  • Nohemi Loya
    Nohemi Loya Před 2 dny

    This song sucks d

  • Makenna Spencer
    Makenna Spencer Před 2 dny +2

    Asher called Annie his GIRLFRIEND

  • Nafeesa Oseni
    Nafeesa Oseni Před 2 dny

    Asher do you like Annie😍♥️😘

  • Officially Cheyanne
    Officially Cheyanne Před 2 dny

    I love this sooo much y’all are so amazing I swear 😭❤️

  • Fati Liamidi-Bynum
    Fati Liamidi-Bynum Před 2 dny

    I totally ship

  • Nevaeh Carreon
    Nevaeh Carreon Před 2 dny

    i love it i

  • ADRIAN CRAWFORD
    ADRIAN CRAWFORD Před 2 dny

    SHAZAM⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡ btw i love you and your dimples asher😍😍 oh and i love this song so much i listen to it everyday😘😘😍😘😘😍😚🤗

  • Aarika Sickles
    Aarika Sickles Před 2 dny

    You guys did amazing and love you guys I hope I get to meet you guys

  • Mike Perkins
    Mike Perkins Před 2 dny

    So cute

  • Saidez Nodal Romero
    Saidez Nodal Romero Před 2 dny

    Aren't u 16 and Annie's 14

  • Adriana Hawkins
    Adriana Hawkins Před 2 dny +1

    I already know that this couple isn’t gonna last, I dont know why

  • Abby Quick
    Abby Quick Před 2 dny

    are they datig then

  • Rosemary Muniz
    Rosemary Muniz Před 2 dny

    It's funny how we all are like oh it's a young kid making a song then wiz khalifa comes on😂😂😐😐😮😮

  • Violet Muleya
    Violet Muleya Před 2 dny

    I love this song so much ❤️❤️❤️❤️🥁👇👌👌♥️

  • Icee
    Icee Před 2 dny

    The song's lit better than I even expected